Tołpa dermo face złuszczający koncentrat zwężający pory - pielęgnacja cery przetłuszczającej się

10/25/2020

Tołpa dermo face złuszczający koncentrat zwężający pory - pielęgnacja cery przetłuszczającej się

 Jakiś czas temu miałam  bardzo duży problem z moją przetłuszczającą się cerą. Sama nie wiedziałam już czego mam używać i podczas zakupów wpadła mi w oko te zielonkawa buteleczka. Kupiłam i nie żałuję.

Tołpa dermo face złuszczający koncentrat zwężający pory


Tołpa dermo face złuszczający koncentrat zwężający pory to kosmetyk, który redukuje nierówności skóry, zmniejsza ilość porów i wydzielanego serum oraz eliminuje uporczywe zmiany i przebarwienia. Jako posiadaczka cery przetłuszczającej się nie zawsze wierzę w takie zapewniania producenta. Jednak używając ten kosmetyk z dnia na dzień lubię go coraz bardziej.

Składniki aktuwne zawarte w tym kosmetyku:
torf tołpa.®, kompleks kwasu kaprylowego z glicyną i ekstraktem z cynamonowca kwasy AHA 10% – wyciągi z marakui, winogrona i ananasa standaryzowane na zawartość kwasów: glikolowego, mlekowego, cytrynowego, winowego

*torf tołpa.® – reguluje procesy metaboliczne, wspomaga proces regeneracji naskórka, zapobiega utracie wilgoci, zwalcza wolne rodniki,

*ekstrakt z kory cynamonowca – działa bakteriobójczo i przeciwzapalnie, reguluje aktywność enzymu odpowiedzialnego za produkcję sebum, reguluje keratynizację, zmniejsza ilość zaskórników, 

*kwasy AHA 20% - wyciągi z marakui, winogrona i ananasa standaryzowane na zawartość kwasów: glikolowego, mlekowego, cytrynowego, winowego – złuszcza, reguluje rogowacenie naskórka, nawilża, stymuluje regenerację i odnowę komórek- wpływa na kohezję pomiędzy korneocytami w głębszych warstwach, czyniąc tym samym warstwę rogową cieńszą i poprawiając elastyczność skóry.

Tołpa dermo face złuszczający koncentrat zwężający pory

Ze swojej strony mogę śmiało potwierdzić, że koncentrat rzeczywiście złuszcza naskórek, usuwając stopniowo głębokie i nagromadzone zanieczyszczenia. Okazał się być nawet tak mocny, że nie mogę go używać codziennie ale co 2-3 dni i sprawuje się wyśmienicie, a moja cera nie jest nadmiernie przesuszona. Wszelkie niedoskonałości zostają szybko wyeliminowane. Preparat należy używać na noc, bo wtedy działa najlepiej i wspomaga nocną regenerację i odnowę naskórka. W trakcie stosowania nie pojawia się widoczne łuszczenie naskórka.


Marka torf tołpa.® to przede wszystkim roślinne składniki aktywne, naturalny kolor, zapach bez alergenów i fizjologiczne pH. Kosmetyki nie zawierają parabenów, sztucznych barwników, silikonów, oleju parafinowego.


Jeśli chodzi o aplikację to możemy go rozprowadzać na skórze za pomocą płatka kosmetycznego lub po prostu wklepujemy płyn palcami, omijając okolice oczu. Nie spłukujemy go, a po kilku minutach od wchłonięcia można spokojnie aplikować naszą pielęgnację. Chociaż uprzedzam, że producent tego nie poleca. Koncentrat zastosowany samodzielnie niestety bbardzo ściąga moją skórę, więc wspomagam ją innymi produktami.

Skład INCI: Aqua, Polysorbate 20, Propylene Glycol, Ananas Sativus Fruit Extract, Vitis Vinifera Fruit Extract, Peat Extract, Passiflora Edulis Fruit Extract, Capryloyl Glycine, Cinnamomum Zeylanicum Bark Extract, Sarcosine, Sodium Bisulfite, Disodium EDTA, Alcohol Denat., Sodium Hydroxide, Parfum, Hexylene Glycol, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Methylpropanediol, Benzoic Acid, Potassium Sorbate.

Tołpa dermo face złuszczający koncentrat zwężający pory i redukujący niedoskonałości skóry


Niedoskonałości mogą występować z wielu powodów: zanieczyszczenia skóry, stresu czy innych czynników jak choćby dieta. Ja się cieszę, że odkryłam kosmetyk, który pomaga mojej skórze wyglądać lepiej i zdrowiej. A najważniejsze jest to że moja skóra nie produkuje już nadmiernej ilości sebum, więc mam lepszy komfort nawet noszenia makijażu w ciągu dnia. Tołpa dermo face złuszczający koncentrat zwężający pory ma pojemność 75ml i kosztuje 34,99 zł

#CzasPokonaćRakaPiersi, Breast Cancer Campaign Estée Lauder Companies

10/24/2020

#CzasPokonaćRakaPiersi, Breast Cancer Campaign Estée Lauder Companies

 To coś więcej niż wstążka. To symbol wspólnej walki.
Nasza globalna społeczność wspiera badania, edukację i opiekę medyczną.
ELCompanies.com/BreastCancerCampaign
#TimeToEndBreastCancer #CzasPokonaćRakaPiersi

Estee Lauder Companies 2020

W dobie pandemii koronawirusa przeżywamy na całym świecie trudne i pełne wyzwań czasy. Czasy te są szczególnie ciężkie dla osób borykających się z chorobą, zwłaszcza z rakiem piersi, które narażone są obecnie na dodatkowe ryzyko. Ta trudna sytuacja przyniosła nam jednak również poczucie jedności, nadziei i wspólnoty, w ramach której łączymy nasze siły w walce. W Grupie Estée Lauder mocniej niż kiedykolwiek do tej pory odczuliśmy, jak ważne jest wspieranie siebie nawzajem, badania lekarskie, wszystkie osoby dotknięte bezpośrednio rakiem piersi, społeczności z ograniczonym dostępem do opieki medycznej oraz personel medyczny i opiekunowie znajdujący się na pierwszej linii ognia walki z chorobą. I choć jesteśmy świadomi, jak bardzo zmienił się świat, odwieczna misja Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi – wyeliminowanie choroby z naszego życia – wydaje się bardziej aktualna niż kiedykolwiek wcześniej.

Co 15 sekund gdzieś na świecie u którejś z nas diagnozowany jest rak piersi. Osób borykających się z tą chorobą jest stanowczo zbyt wiele. Jako największy program socjalny naszej Grupy skupiamy mieszkańców wszystkich zakątków naszego globu wokół wspólnego celu – stworzenia świata wolnego od raka piersi. Nasza misja jest i zawsze będzie jednoznaczna. Z dumą przypinamy Różową Wstążkę połączeni wspólną nadzieją i skoncentrowani wokół wspólnego celu: #CzasPokonaćRakaPiersi


Różowa Wstążka jest na całym świecie rozpoznawalnym symbolem walki z rakiem piersi. Jest ona jednak czymś więcej. Dlatego w tym roku zespół kreatywny Kampanii stawia na pojedynczą, wyrazistą Różową Wstążkę, która łączy nas we wspólnym celu, niesie nam nadzieję i symbolizuje wspólną walkę o wynalezienie lekarstwa. To symbol autentycznego ruchu społecznego, odzwierciedlenie naszej, jakże różnorodnej, globalnej społeczności stworzony z myślą o wszystkich osobach dotkniętych tą chorobą: pacjentach, ich bliskich, opiekunach, lekarzach, chorych, którym udało się wyleczyć, ambasadorom walki z chorobą i innym. Od czasu stworzenia Różowej Wstążki przez Evelyn H. Lauder i uruchomienia przez nią Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi w 1992 r. nasza Kampania nieustannie rozwija się i obejmuje swym zasięgiem coraz szersze kręgi. Nigdy nie chodziło jednak tylko i wyłącznie o wstążkę. Zaangażowanie Evelyn w budowanie świadomości raka piersi uratowało wielu osobom życie w czasach, gdy o chorobie nie mówiono otwarcie.

Evelyn wierzyła, że jeśli Różowa Wstążka stanie się symbolem walki z chorobą na całym świecie, dostarczy impulsu do rozpoczęcia debaty, poszerzenia powszechnej świadomości oraz zjednoczenia ludzi w jednym celu. I tak się stało. Różowa Wstążka zapoczątkowała wciąż rozwijający się globalny ruch, który buduje świadomość i gromadzi fundusze na ratujące ludzkie życie badania medyczne, edukację oraz opiekę lekarską.

Bardziej niż kiedykolwiek wcześniej #RodzinaELC łączy się w trosce o bezpieczeństwo, zdrowie i dobrostan naszej globalnej społeczności. Rak piersi to najczęściej diagnozowana u kobiet z całego świata choroba, które zbiera swoje żniwo szczególnie w krajach rozwijających się, gdzie w większości przypadków wykrywana jest w późnych stadiach. Zaangażowanie naszej społeczności i #RodzinyELC przyczynia się do prawdziwych postępów w walce z tym nowotworem. W Stanach Zjednoczonych od końca lat 80-tych ubiegłego wieku śmiertelność z powodu raka piersi spadła wśród kobiet o 40%, a dziś żyje tam ponad 3,8 mln osób, którym udało się tę chorobę pokonać. 

Na całym świecie, dzięki wsparciu naszych klientów, pracowników i partnerów, zebrano ponad 89 mln USD, które przeznaczono na ratujące życie badania, edukację oraz opiekę medyczną. Fundacja na rzecz Badań nad Rakiem Piersi ufundowała 293 stypendiów na badania medyczne. BCRF została założona w 1993 r. przez Evelyn H. Lauder i jest najwyżej notowaną organizacją dobroczynną w USA koncentrującą się na walce z rakiem piersi i przeznaczającą zebrane fundusze na najbardziej obiecujące badania mające na celu wyeliminowanie choroby z naszego życia. Rozdaliśmy ok. 173 mln różowych wstążek na naszych markowych stoiskach na całym świecie. Mobilizujemy pracowników na całym świecie do pozytywnego wpływania na społeczeństwo oraz wspólnego podejmowania działań wspierających ponad 60 organizacji walczących z rakiem piersi na całym świecie.

#CZASPOKONAĆRAKAPIERSI
Pandemia koronawirusa oraz powstałe ostatnimi czasy ruchy walczące o sprawiedliwość społeczną/antyrasistowskie niewątpliwie odmieniły losy świata. Zdajemy sobie sprawę, że mieszkańcy naszego globu doświadczać będą każdego dnia wielu różnych kryzysów zdrowotnych, z których każdy zasługuje na uwagę. I choć w ramach Kampanii możemy podjąć jedynie część wszystkich pojawiających się wyzwań, już od 28 lat nie szczędzimy czasu ani starań na szerzenie świadomości choroby, zachęcanie do działań oraz odkrywanie lekarstwa na raka piersi. Nasze zaangażowanie nie słabnie. Jedna na osiem Amerykanek zachoruje w ciągu swojego życia na złośliwy nowotwór piersi, a jeden na 833 Amerykanów jest tą chorobą zagrożony. Tak długo jak powyższe statystyki utrzymają się nasza Kampania będzie trwać. Jesteśmy zjednoczeni we wspólnym celu, jakim jest wyeliminowanie raka piersi z naszego życia w 100%. Wspólnie będziemy zbierać fundusze, edukować, wspierać, słowem, robić wszystko, by nasza misja stała się rzeczywistością. Aby szerzyć świadomość Estee Lauder Companies posiada wielu ambasadorów na świecie, których zadaniem jest między innymi szerzenie świadomości i wspieranie Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi.


DZIAŁANIA NAUKOWCÓW BCRF RATUJĄCE ŻYCIE NAUKOWCY BCRF W LATACH 2019–2020

Spośród 89 mln USD zebranych w ramach Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi 73 mln USD zostało przeznaczonych na 293 stypendiów (grantów) badawczych za pośrednictwem Fundacji Badań nad Rakiem Piersi (BCRF). Założona przez Evelyn H. Lauder Fundacja na rzecz Badań nad Rakiem Piersi (BCRF) jest głównym partnerem Grupy Estée Lauder w Kampanii. Jest również najwyżej klasyfikowaną organizacją nonprofit zwalczającą raka piersi w Stanach  Zjednoczonych, a jej celem jest wspieranie najbardziej obiecujących badań nad rakiem piersi prowadzonych przez naukowców z całego świata.

Od 1993 r. wspierani przez BCRF badacze przyczyniają się w znaczącym stopniu do każdego większego przełomu w obszarze profilaktyki, diagnozowania, leczenia raka piersi oraz monitorowania zdrowia osób, które go pokonały.
Badania wspierane przez naszą Kampanię za pośrednictwem BCRF obejmują swym zakresem wiele dziedzin powiązanych z nowotworami – począwszy od analizy, w jaki sposób zdrowe komórki zmieniają się w komórki nowotworowe, poprzez opracowywanie nowych testów diagnostycznych i terapii aż po badania mające na celu poprawę jakości życia osób w trakcie i po zakończeniu leczenia. W latach 2019–2020 Grupa Estée Lauder finansuje badania BCRF w siedmiu krajach na całym świecie.

Fundusze zebrane w ramach Kampanii przeznaczane są
na granty badawcze, które
:

POSZUKIWANIE I OPRACOWYWANIE FORMUŁY LEKARSTWA
• prowadzą do rozwoju nowych strategii w celu polepszenia reagowania na immunoterapie
• wiążą się z opracowywaniem nowatorskich, łączonych metod leczenia wyjątkowo agresywnych odmian raka piersi
• identyfikują biomarkery i opracowują wyspecjalizowane metody leczenia dostosowane do potrzeb poszczególnych pacjentek.

BIOLOGIA NOWOTWORU
• analizują procesy nowotworowe w celu identyfikacji i lepszego rozumienia krajobrazu genetycznegorzadkich lub wyjątkowo agresywnych rodzajów raka
• badają interakcje zachodzące w mikrośrodowisku pomiędzy komórkami rakowymi i zdrowymi na potrzeby opracowania nowatorskich strategii profilaktyki lub leczenia.

NIERÓWNOŚCI SPOŁECZNE A DOSTĘP DO LECZENIA
• poprawiają nasze zrozumienie dysproporcji dotyczących raka piersi oraz opiekę zdrowotną w Afryce
• budują infrastrukturę poprawiającą dostęp do opieki zdrowotnej i wiążą się z prowadzeniem badań klinicznych w Afryce Zachodniej
• określają przeszkody na drodze do wczesnego podjęcia leczenia choroby wśród mniejszości i innych pokrzywdzonych grup społecznych w celu poprawienia ich dostępu do wysokiej jakości opieki medycznej.

STYL ŻYCIA I PROFILAKTYKA 
• ulepszają sposoby oceny ryzyka zachorowania młodych dziewcząt z rodzin, w których chorowano na raka piersi
• koncentrują się na opracowywaniu spersonalizowanych diet ograniczających ryzyko wystąpienia i nawrotu raka piersi
• analizują wpływ stylu życia prowadzonego w okresie pokwitania na ryzyko zachorowania na raka piersi w przyszłości.

PRZERZUTY
• korzystają z markerów krwi i tkanek w identyfikacji nowotworów z dużym ryzykiem nawrotu
• poszukują metod redukowania odporności na celowane leczenie raka piersi w zaawansowanym stadium
• określają strategie poprawy metod leczenia pacjentek z przerzutami.

ŻYCIE PO RAKU/JAKOŚĆ ŻYCIA
• poprawiają komunikację pomiędzy lekarzami a ich pacjentkami dotyczącą badań genetycznych
• poprawiają zrozumienie długotrwałych skutków zdiagnozowania raka piersi oraz terapii mających na celu polepszenie jakości życia kobiet, które pokonały nowotwór
• poprawiają zrozumienie roli stresu wywołanego diagnozą na wyniki badań pacjentek oraz jakość ich życia.

KAMPANIA NA RZECZ WALKI Z RAKIEM PIERSI ESTÉE LAUDER COMPANIES z dumą wspiera w latach 2019–2020 badaczy BCRF w ich staraniach w zakresie profilaktyki i leczenia raka piersi. Te badania skupiają się na oferowaniu pacjentom lepszych metod leczenia i opracowywaniu nowych leków oraz łączeniu terapii.

#czaspokonaćrakapiersi
PRODUKTY Z RÓŻOWĄ WSTĄŻKĄ


ESTEE LAUDER COMPANIES W POLSCE –
 PAŹDZIERNIK 2020

Polski oddział Estée Lauder Companies co roku, od samego początku istnienia firmy w Polsce, realizuje Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi. Kampania ma wymiar edukacyjny, naukowy i finansowy, dzięki którym na całym świecie szerzymy świadomość o raku piersi oraz zbieramy fundusze na naukowe badania medyczne. Dzięki wsparciu Partnerów i poczuciu, że misja szerzenia świadomości o raku piersi, zainicjowana przez Evelyn Lauder powinna dotrzeć do jak najszerszego grona osób, Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi co roku ma coraz większy zasięg, a do grona Ambasadorów i Partnerów inicjatywy włączają się ludzie, firmy i instytucje z różnych branż i środowisk.

Estée Lauder Companies oraz niektórzy Partnerzy oferujący limitowane edycje swoich produktów z Różową Wstążką, przekażą fundusze na wsparcie kontynuacji badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych pod kierownictwem profesora Jana Lubińskiego, założyciela i kierownika Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estée Lauder Companies w Polsce składa się z kilku obszarów działań, bardzo silnie ze sobą związanych. Realizowane są one dzięki różnego rodzaju Partnerstwom i aktywnościom.

Firma Estée Lauder Poland Sp. z o.o., organizator Kampanii na rzecz walki z Rakiem Piersi co roku przekazuje od 20% do 50% sprzedaży wybranych produktów na badania nad zastosowaniem cisplatyny w chemioterapii u kobiet będących nosicielami mutacji w genie BRCA1 prowadzone przez Mie˛dzynarodowe Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. 



Wyniki zeszłorocznych badań podsumował Prof. Jan Lubiński:

„W minionym roku kontynuowaliśmy aktywnie prace w ramach programu leczenia kobiet z rakiem piersi i mutacjami BRCA1/BRCA2 za pomocą cis-platyny. Do chwili obecnej łącznie w programie leczonych było 215 pacjentek. By zwiększyć odsetek kompletnych remisji patologicznych w roku 2019 uruchomiono nowy, zmodyfikowany program leczenia cis-platyną raków BRCA-zależnych. W programie tym wykonywane jest badanie wrażliwości na leczenie przy pomocy panelu markerów, w tym markerów leczenia inhibitorami receptorów androgenowych oraz markerów wrażliwości na immunoterapię. Do badania włączamy pacjentki z nowotworami, które są leczone cis-platyną nie tylko przed – ale i pooperacjnie. Ponadto do badań włączani są pacjenci z mutacjami BRCA1/BRCA2 i różnymi lokalizacjami nowotworów pozasutkowych, np. z rakami żołądka, jelita grubego, trzustki, wątroby itd. W przypadkach, w których nie jest obserwowana całkowita, a jedynie częściowa remisja guza, resztki utkania raka po leczeniu są poddawane szczegółowej analizie molekularnej co umożliwia bardziej precyzyjną personalizację leczenia.” 

PARTNERZY HANDLOWI
Od wielu lat Partnerami handlowymi Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi są nasi najważniejsi partnerzy detaliczni, czyli perfumerie Douglas oraz Sephora. Jak co roku w październiku 2020 roku, perfumerie te będą wspierać Kampanię poprzez sprzedaż limitowanych edycji produktów wiodących na polskim rynku marek kosmetycznych Estée Lauder, Clinique, La Mer, Bobbi Brown, oraz GLAMGLOW®. 20% ceny sprzedaży produktów Estee Lauder, Clinique i GLAMGLOW® oraz 50% ceny sprzedaży produktów La Mer i Bobbi Brown firma Estée Lauder (Poland) przeznaczy na wsparcie badań nad rakiem piersi. Nieodłącznym elementem Kampanii są różowe wstążeczki (wykonane z materiału pochodzącego z recyklingu) jako symbol zdrowych piersi. Wstążeczki te będą rozdawanie od 1 października 2019 r. we wszystkich Perfumeriach Douglas, Perfumeriach Sephora oraz salonach firmowych Estée Lauder, Clinique i Bobbi Brown.

LISTA PARTNERÓW KAMPANII (alfabetycznie): Elixa, Juicy Jar, Medicover, Polskie Linie Lotnicze LOT, Pranamat ECO, Spadiora, Urząd Miasta Stołecznego Warszawa.

W Polsce w 2020 roku pięć marek kosmetycznych Estée Lauder Companies wspiera naszą misję uwolnienia świata od raka piersi i pozyskuje fundusze na rzecz badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych w Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

TO COŚ WIĘCEJ NIŻ WSTĄŻKA. TO SYMBOL WSPÓLNEJ WALKI.

Estee Lauder Companies w Polsce po raz kolejny angażuję się w walkę z rakiem piersi. Zatem jeśli macie ochotę wspomóc Kampanię na rzecz Walki z Rakiem Piersi szukajcie produktów oznaczonych Różową Wstążką. Ewentualnie poprzez stronę www.elcompanies.com można również przekazać pieniężną dotację.

Dziewczyny badamy się i pomagamy innym!

@esteelaudercompanies #TimeToEndBreastCancer #CzasPokonaćRakaPiersi


tekst i zdjęcia -pochodzą z materiałów prasowych Estee Lauder oraz strony internetowej www.elcompanies.com

 Carolina Herrera Good Girl Eau de Parfum Suprême

10/18/2020

Carolina Herrera Good Girl Eau de Parfum Suprême

Nadeszła moja ulubiona pora roku kiedy w pełni mogę się delektować cięższymi i słodszymi zapachami perfum. Do takich należy właśnie jesienna edycja Carolina Herrera Good Girl Eau de Parfum Suprême. Według mojej oceny Good Girl Eau de Parfum Suprême to jak dotąd najbardziej kuszący zapach z serii Good Girl. Drapieżny, bardzo kobiecy, otulający i powalający swoją mocą. Nie sposób mu się oprzeć. 

Carolina Herrera Good Girl Eau de Parfum Suprême


Nuty głowy
: owoce leśne i egipski jaśmin,
Nuty serca: tuberoza i fasola tonka,
Nuty bazy: wetyweria.

Good Girl Eau de Parfum Suprême łamie wszystkie zasady dotyczące perfum, odkrywając na nowo swoją zapachową rodzinę. Erupcyjna formuła Suprême na nowo definiuje jaśmin, legendarny kwiat marki. Soczyste jagody i jeżyny gourmand ustępują miejsca afrodyzjakowej osobowości intensywnego egipskiego jaśminu, podczas gdy kremowe nuty fasolki tonka i musująca wetiweria nadają nowoczesny charakter ostatecznej formule. Zupełnie jak kontrastowe i prowokacyjne połączenie świetlistego bukietu egipskiego jaśminu na tle ciemnej aury dominującej fasoli tonka. Całość jest zarazem prowokacyjna i harmonijna - sprzeczna aż do granic aromatycznych możliwości.

Carolina Herrera Good Girl Eau de Parfum Suprême


„Good Girl jest hołdem oddanym naszej dwoistości, naszym światłom i cieniom. Świadomość posiadania wielu różnych twarzy powoduje, że czujemy się silniejsze. Będziemy naprawdę sobą tylko wówczas, gdy zaakceptujemy wszystkie swoje cechy, w tym nieposłuszeństwo i niechęć wobec zasad. Czasem łamanie reguł to konieczność. – twierdzi Carolina A. Herrera, Dyrektor Kreatywna Działu Kosmetyków – Nasze najbardziej niepokorne oblicze jest władcze i uwodzicielskie. Od dawna chciałam stworzyć zapach, który pozwala odbudować więź z naszym buntowniczym ja. It’s so good to be Bad!” 

Carolina Herrera Good Girl Eau de Parfum Suprême limited edition 2020


Nie tylko kompozycja zapachowa jest wyrahowana, ale i model szpilki w tym roku jest odmienny. Połączenie estetyki haute couture i wiedzy technicznej, zostaje przeniesione na nowe szczyty dzięki efektownemu wzornictwu od czerni do brokatu.
Tradycyjnie wysoki obcas jest złoty i wykonany z metalu, natomiast reszta bucika to czarne grube szkło, które im bliżej czubka staje się matowe i ta część jest pokryta połyskującym w słońcu brokatem. Nie ukrywam, że sama chciałabym mieć takie szpilki na jakieś większe okazje do pochwalenia się światu.

Te trzy odcienie przekazują różne wartości marki Carolina Herrera:
*Czerń – pełna niuansów – jest efektowna i wyrafinowana. Upiększa wszystko, czego dotknie; sprawia, że każda sylwetka wydaje się szczuplejsza i uwydatnia inne kolory. 
*Brokat – drobinki, które mienią się inaczej w zależności od kąta padania światła – stanowi alegorię wyjątkowej i nieprzewidywalnej osobowości. Jest metaforą naszej wrodzonej mocy uwodzenia i zmiennej natury. 
*Metalizowane odcienie, luksusowe i wyrafinowane, a samo złoto – zabawne i fantastyczne. 

Carolina Herrera Good Girl Eau de Parfum Suprême limited edition 2020


Good Girl Eau de Parfum Suprême to zapach wyrafinowany, mocarny i bardzo odważny. Suprême zachęca nas do sprzeciwu wobec ustalonego porządku. 
Good Girl Eau de Parfum Suprême to orientalno-kwiatowy żywioł, który odzwierciedla naszą zmienną osobowość.   
W nucie serca wykorzystano egipski jaśmin, afrodyzjak z natury - jako ciekawostkę dodam również iż jest to bardzo konkretna odmiana jaśminu, która słynie ze swojej intensywności oraz, że został on wykorzystane po raz pierwszy w zapachu marki Carolina Herrera. Suprême zawiera największą ilość ciepłego akordu tonkowca ze wszystkich dotychczasowych zapachów Good Girl. Składnik ten przeplata się z innym, tradycyjnie stosowanym w zapachach męskich: jest nim wetiwer. Ten element kompozycji momentalnie sublimuje zapach i stanowi nowoczesny aspekt finalnej formuły. Na skórze czuć musujący wodospad. Esencja tego wyjątkowego duetu nadaje nowoczesny sznyt olfaktorycznej kategorii zapachów orientalno-kwiatowych.

Uwodzicielska moc czerni i brokatu, czyli to co tygryski lubią najbardziej. Jest pięknie, elegancko i zdecydowanie. Suprême ma moc. Potrafi pachnieć na skórze nawet po 10 godzinach. Jest na tyle mocarna, że według mojego osobistego osądu nie nadaje się na stosowanie codziennie, bo może po prostu użytkowniczkę zmęczyć swoją obecnością, ale będzie idelana na wieczorne randki, wyjścia na imprezy, spotkania czy rodzinne imprezy. Nie pozwoli nikomu przejść obok obojętnie. It’s so good to be Bad!

„Buty są symbolicznym motywem przewodnim na całym świecie. Bywają traktowane jak talizmany. Podpisuję się pod cytatem Bette Midler; uważam, że jeśli dasz dziewczynie odpowiednie buty, to podbije cały świat” – twierdzi Carolina A. Herrera. 

 

Compliflora Immuno - pracuj nad swoją odpornością

10/17/2020

Compliflora Immuno - pracuj nad swoją odpornością

 Pewnie spotkaliście się ze stwierdzeniem, że zdrowe jelita to zdrowy organizm. I coś w tym jest. Obecny sezon niestety nikogo nie nastraja optymistycznie. Jedyną ochroną jaką mamy to zdrowy rozsądek, odpowiednie odżywianie i suplementacja.

Compliflora Immuno - pracuj nad swoją odpornością

Compliflora Immuno to symbiotyk, który zawiera w składzie przebadany mix szczepów wspierających długo falową budowę odporności: 

- Lactobacillus plantarum LP01,
- Lactobacillus plantarum LP02,
- Lactobacillus rhamnosus LR04,
-  Lactobacillus rhamnosus LR05,
- Bifidobacterium animalis var lactis BS01.

Dodatkowo w skłdzie znajdziemy również pomocników w budowaniu długofalowej odporności:
*Inulina - prebiotyk
*Witamina D3 wspiera odporność
*Cynk – wspiera odporność.

Compliflora Immuno odporność na przeziębienia

Dla kogo nadaje się Compliflora immuno?

*pacjenci z obniżoną odpornością (łapiący często różne infekcje),
*nawracające infekcje górnych dróg oddechowych,
* profilaktycznie w sezonie jesienno-zimowym, wiosennym,
*chorych͕ którzy długo nie mogą wyjść z choroby,
* pacjenci mający problemy z perystaltyką jelit (zaparcia, wzdęcia).

Compliflora Immuno jak poprawić odporność covid 19

Preparat najduje się w żelowych kapsułkach, bardzo łatwych do połknięcia. Nowoczesne kapsułki dla dorosłych o spowolnionym uwalnianiu DRCapsTM. Wystarczy tylko jedna kapsułak dziennie, aby pomagać swojemu organizmowi budować odporność. 

Jeśli potrzebujesz ulgi:

  • w alergiach i nietolerancjach pokarmowych
  • w przypadku obniżonej odporności
  • długofalowe budowanie odporności w celu zapobiegania infekcjom górnych dróg oddechowych

to Compliflora Immuno to suplement w sam raz dla Ciebie.

Ciekawa jestem jakie macie swoje sprawdzone sposoby na poprawę odporności?

 Splat BIOMED SUPERWHITE - wybielająca pasta do zębów z olejkiem z kokosa i papainą

10/12/2020

Splat BIOMED SUPERWHITE - wybielająca pasta do zębów z olejkiem z kokosa i papainą

Moja przygoda z pastami bez zawartości fluoru nadal trwa. Mój ostatni zakup to Biomed Superwhite - wybielająco-remineralizująca naturalna pasta do zębów.Ta pasta Pasta czyści i wzmacnia szkliwo, dba o ochronę dziąseł oraz zapewnia świeży oddech. Połączenie oleju kokosowego, ekstraktu z cynamonu i olejku tymianku pasta zapewnia nam ochronę antybakteryjną i nadaje paście do zębów wyjątkowo aromatyczny smak.

Splat BIOMED SUPERWHITE - wybielająca pasta do zębów z olejkiem z kokosa i papainą


W składzie znajdziemy:
*hydroksyapatyt - uzupełnia strukturę szkliwa i wzmacnia je, wkomponowując się w mikroubytki i pęknięcia na jego powierzchni, zmniejsza również odczuwanie bólu przy nadwrażliwości zębów,
*olej kokosowy - dzięki zawartości kwasu laurowego posiada silne działanie antybakteryjne oraz grzybo- i wirusobójcze; skutecznie chroni jamę ustną przed rozwojem szkodliwych bakterii i zmniejsza ryzyko infekcji,
*ekstrakt z cynamonu i olejek z tymianku - działają antybakteryjnie, nadają paście unikalnego posmaku,
*papaina i bromelaina - naturalne enzymy, które pomagają skutecznie usuwać płytkę nazębną oraz osady na powierzchni szkliwa,
*witaminy E, K, PP i karoten, odpowiedzialne za wzmocnienie naczyń krwionośnych i wzmacniające dziąsła,
*hydroksyapatyt wapnia i L-Arginina remineralizują i wzmacniają szkliwo zębów. 

Splat BIOMED SUPERWHITE inci ingredients


Pasta wybielająca Biomed SUPER WHITE dzięki zawartości papainy oraz bromeliny oraz hydroksyapatytu stanowi doskonałą alternatywę dla osób z nadwrażliwością zębową. Do plusów możemy również zaliczyć 98% naturalnych składników oraz brak SLS, SLES, parabenów, fluoru, aromatyzatorów i barwników, zapewnia ochronę przeciwpróchniczą. Pasta również może być stosowana przez dzieci powyżej 6 roku życia.

Splat BIOMED SUPERWHITE naturalna wybielająca pasta do zębów


Naturalny skład i delikatność działania sprawia, że pastę Biomed Super White można stosować codziennie. Hydroksyapatyt, który dzięki swoim właściwością odbudowuje strukturę szkliwa oraz szereg składników wspomagających profilaktykę stanów zapalnych dziąseł, nadwrażliwości zębowej czy wybielania zębów. Skuteczne składniki aktywne, naturalne ekstrakty roślinne zapewniają skuteczność działania produktów BIOMED oraz przyjemność stosowania.

Mnie pasta Biomed Super White bardzo się spodobała. Bardzo dobrze oczyszcza zęby, nie powoduje podrażnienia, a dodatkowo reminalizuje i wzmacnia szkliwo. Dzięki zastosowaniu pasty BIOMED Superwhite, szkliwo stanie się odporniejsze na zewnętrzne czynniki, które mogą powodować jego osłabienie, np. kwasy powstałe w jamie ustnej po spożyciu posiłków.

Splat BIOMED SUPERWHITE naturalna wybielająca pasta do zębów


W tej paście podoba mi sie równiez to, że nie zawiera agresywnych środków wybielających i cząsteczek ścierających. Dzięki zastosowaniu oleju kokosowego zęby sa naturalnie wybielane. A wiem, że taka kuracja działa, bo kiedyś prowadziłam kurację płukania jamy ustnej własnie olejem kokosowym i efekty były bardzo fajne. Ale od razu zaznaczam, że efekt końcowy niestety nie należy do spektakularnych.

Za tubkę o pojemności 100 ml zapłacimy około 10 zł, w zależności od miejsca zakupu. Mnie pasty bardzo się spodobały, więc pewnie w przyszłości przetestuję kolejne, jeśli nie znajdę w międzyczasie jeszcze ciekawszego produktu.

 Masażer/roller Gold z 24k złotem

10/11/2020

Masażer/roller Gold z 24k złotem

Nie wiem czy wiecie, że złoto posiada niezwykłe właściwości? Kruszec ten jest jednym z najrzadziej występujących pierwiastków. Ma ono nieocenione właściwości lecznicze, które znane były i cenione już w starożytnych Chinach. Medycy, terapeutyczne właściwości złota z powodzeniem wykorzystywali w leczeniu również schorzeń skóry. Starożytni Chińczycy wierzyli w moc kamieni i przypisywali je znakom zodiaku. Zatem Roller ze złotem polecany jest dla Barana, Byka, Raka, Panny, Skorpiona i Strzelca. 

Roller Gold z 24k złotem


Mój masażer to połączenie Awerturynu i Jaspisu Czerwonego z opiłkami 24 karatowego złota. Masażer to bardzo dobry pomocnik w dbaniu o urodę.Jego systematyczne stosowanie zapewnia wiele pozytywnych efektów. To znakomity sposób na to, aby zredukować cienie pod oczami, wygładzić oraz ujędrnić skórę, czy też zmniejszyć opuchliznę. 

Roller pomaga wypracować pożądany owal twarzy - w sposób naturalny modeluje kości szczęki, czy też policzki. Regularny masaż pomaga zmniejszyć ilość zmarszczek oraz bruzd. Ponadto wykazuje on zdolność zamykania porów, co zmniejsza ryzyko pojawienia się niedoskonałości.Roller ma wygładzić i ujedrnić skórę. Płatki złota rewitalizują i przywracają skórze młody wygląd. 

Roller gold instrukcja wykonania masażu


Awenturyn
zaliczany jest do rzadkich minerałów z gromady krzemianów. Jest symbolem równowagi wewnętrznej oraz spokoju. Wzmacnia układ odpornościowy, a także ma duży wpływ na skórę, mięśnie oraz tkankę łączną. Jest to kamień o sile duchowej, który sprzyja natchnieniu, a także pobudza kreatywność i oryginalność.

Masażer odmłodzi, wygładzi i ujędrni skórę, usunie cienie pod oczami, zredukuje opuchliznę i poprawi owal twarzy, a w dodatku wspomoże odnowę komórkową. Wpływa również na redukcję zmarszczek i zamknięcie porów.Wspomaga przepływ limfy, neutralizując reakcje alergiczne skóry. Jaspis Czerwony nazywany jest "kamieniem siły i witalności".

Masażer/roller Gold z 24k złotem


Masaż możemy przeprowadzić w błyskawicznym tempie - zarówno rano, jak i wieczorem. Jest on dziecinnie prosty. Pierwszym krokiem jest nałożenie na skórę produktu nawilżającego np. serum. Masaż wykonujemy od prawej do lewej strony (od dołu do góry). Ważne jest to, aby nie masować skóry od czoła do dołu - w ten sposób można zmniejszyć napięcie skóry. Do zestawu mamy dołączoną bardzo przejrzystą instrukcje w jaki sposób taki masaż powienien być wykonany. Masażer posiada dwie końcówki do wykonania masażu twarzy, oraz drugą mniejszą do precyzyjnego masażu na przykład na skórze w okolicach oczu.

Masażer przeznaczony jest dla osób, które pracują większość dnia przed komputerem oraz czują otępienie. Przeciwdziała on zanieczyszczeniom w polu elektromagnetycznym.

masaż dla cery dojrzałej


Dlaczego rollery do masażu twarzy są tak popularne?

Masażery w ostatnim czasie święcą triumfy popularności. Po pierwsze pięnie wyglądają, a po drugie kamienie, z których są wykonane rzeczywiście świetnie oddziałowują na skórę ale również na nasze samopoczucie.

Zalety korzystania z rollerów do masażu twarzy:
- poprawiają elastyczność i ukrwienie
- działają przeciwzmarszczkowo, spłycają drobne zmarszczki
- liftingują, poprawiają owal twarzy
- redukują cienie i obrzęki pod oczami i całej twarzy
- łagodzą podrażnienia
- niesamowicie relaksują i wyciszają
- bardzo dobrze trzymają chłód, dzięki czemu masaż nimi jest bardzo przyjemny
- pomocne przy cerze naczyniowej.

Rollery wpływają pozytywnie nie tylko na skórę, ale na także na umysł. Doskonale wyciszają po ciężkim dniu, czy doskonale pobudzają i redukują obrzęki podczas poranka. Taki masaż wykonany także wieczorem tuż przed pójściem spać, pozwoli nam zrelaksować się, nawet po najbardziej stresującym dniu! 

W ramach porady, jeśli ktoś cierpi na obrzmienia lub rano budzi się z opuchniętą skóra w okolicach oczu- wtedy masażer można schłodzić w lodówce czy lodowatej wodzie i dopiero wtedy przystąpić do masażu. Będzie on nie tylko bardziej wydajny ale i bardziej relaksujący.

Aby masaż był przyjemny należy używać średniego nacisku. Skóra po zabiegu może być lekko zaczerwieniona. Dla najlepszych rezultatów masaż powinien być wykonywany regularnie.


Czy są przeciwskazania do masażu rollerem?

W większości przypadków można spokojnie korzystać z wałeczka. Natomiast jeśli na skórze występuje aktywny trądzik, trądzik różowaty czy mamy miejscowo uszkodzoną skórę w tych przypadkach należy zaniechać stosowania takiego masażu.

Ja jestem niesamowicie zadowolona z mojego rollera. Skóra po masażu jest wygładzona i ładnie napięta. Samopoczucie jest znacznie poprawione zwłaszcza kiedy w promieniach słońca mrugają do mnie opiłki złota. Podoba mi się w tym przyrządzie wszystko od działania po piękny wygląd. Miłośnicy medycyny niekonwencjonalnej będą zadowoleni ze stosowania takiego gadżetu. 

Ulubieńcy września 2020

10/04/2020

Ulubieńcy września 2020

Ja naprawdę nie wiem gdzie podział się wrzesień. Czas poprostu ucieka jak piasek między palcami. Końcówka sierpnia i wrzesień to były dla mnie dosyć ciężkie miesiące choćby i ze względu na problemy z cerą, która nagle postanowił sie zbuntować po całości. Dlatego też mało mnie na moim instagramie >>>> @mojalepszawersja.pl ponieważ nie wiem czy chcecie oglądać moją buzię z gojącymi się niedoskonałościami. No ale dla równowagi powiem, że i we wrześniu nie zabrakło naprawdę miłych rzeczy, dni i chwil więc dzisiaj pokazuję Wam kilka produktów, które wzbudziły mój zachwyt.

@mojalepszawersja.pl


Najpiękniejsza na jesień - mała listonoszka w kolorze kamelowego brązu. Marka Nobo, którą wypatrzyłam u Agi Bil, wzbudziła mój zachwyt i cieszy dwiama pięknymi torebkami i cudnym brokatowym portfelem. I już szukam kolajnej torebki, żeby pasowała mi do zimowych outfitów.

Absolutnie najpiękniejsza paleta cieni do powiek na świecie Divine Rose od Pat McGrath. Trochę trwało jej sprowadzenie, ale magia tych kolorów i formuł wynagradza mi wszystkie dni oczekiwania.

EISENBERG Paris Fond de Teint Correcteur Invisible - delikatny podkład korygujący niedoskonałości cery. To już moja trzecia buteleczka i z pewnością nie ostatnia. Uwielbiam ten podkład i polecam każdej znajomej kobiecie. Zaaplikowany gąbeczką daje efekt drugiej skóry. Jest niewidoczny, moje przebarwienia są wyblurowane, a makijaż pięnie prezentuje się do godzin wieczornych. 

LANEIGE Lip Slepping Mask - kosmetyk kameleon. Można go stosować jako balsam na usta o każdej porze dnia, albo jako błyszczyk, który naturalnie podkreśli urodę ust. Długo zwlekałam z zakupem, ale teraz już wiem, że znalazłam moje kosmetyczne KWC jeśli chodzi o pielęgnację delikatnej skóry warg. Moja wersja "Berry" sprawia, że mam coraż większą ochotę zapoznać się ze słoiczkiem "Vanilla".

Najukochańszy na świecie tusz do rzęs At Lash'd Mascara Marc Jacobs Beauty. Tyle komplementów ile nasłuchałam się przez ostatnie miesiące odnośnie moich rzęs - nie zliczę. Najlepsze z nich to pytania "czy robiłam lifting rzęs" albo "jakiej zalotki używam, że moje rzęsy sa tak idealnie podkreślone". Przyznajcie sami jest moc. Pomimo, że mam w zapasie kilka tuszy do rzęs to w przyszłości planuję powrót do tej maskary.

Ulubieńcy września 2020

Caudalie Vinoperfect to genialna pielęgnacja, która powstrzymała moje przebarwienia przed ciemnieniem w okresie letnim. Kosmetyki sa rewelacyjnie wydajne i świetnie służą mojej buzi. Świetnie nawilżają i odżywiają skórę. Jestem z nich niesamowicie zadowolona i przyznaję, że nie spodziewałam się, że tak dobrze sobie poradzą z pielęgnacją tak problematycznej sprawy jaką jest skóra z przebarwieniami.

Niedoskonałości nie tylko trzeba leczyć, ale trzeba równiez pamiętać, że nawet tłusta cera potrzebuje dodatkowej dawki nawilżenia. Moja cera robi mi takie psikusy, że potrafi się szybko odwodnić i wtedy musze działać ze zdwojoną siłą. Jednym z kosmetyków, które pomagają mi w pielęgnacji jest kwas hialuronowy Hyaluronic Acid 2%+B5 The Ordinary. Nawilża i sprawia, że moja cera odzyskuje jędrność i ładny wygląd. Ta mała, biała buteleczka ma wielką moc.

Tołpa Dermo Face Złuszczający koncentrat zwężający pory, został zakupiony ze względu na zawartość kwasów AHA, które bardzo szybko uporały się z moimi niedoskonałościami, ale jeszcze delikatnie ograniczyły produkcję sebum przez skórę. Niebawem napiszęWam pełną recenzję, bo to jest świetny kosmetyk.

Ole Henriksen Glow2OH Dark Spot Toner - tonik do cery ze skłonnościami do przebarwień. Pomaga niwelować przebarwienia, jednocześnie przywracając skórze blask i promienny wygląd. Kwasy i zawartość ekstraktów roślinnych sprawiają, że ten tonik detronizuje mojego wielkiego ulubieńca czyli płyn złuszczający z Clinique. 

Apis Maska oczyszczająca z czarnym błotem. Jest to pierwszy kosmetyk tej marki jaki mam okazje używać. Maska świetnie się sprawuje z oczyszczeniem mojej przetłuszczającej się cery i leczeniem niedoskonałości. Jest to jeden z tych kosmetyków, które szybko opanowały całe zło, które zaczęło się panoszyć na mojej twarzy. Uwielbiam i z pewnością poznam jeszcze inne kosmetyki tej marki.


Mam nadzieję, że moi ulubieńcy Wam się spodobali. A może kogoś zainspirowałam do poznania nowego kosmetyku. Dajcie znać w komentarzach. Zapomniałabym Wam napisać, że jeśli recenzja kosmetyku ukazała się na łamach bloga, to została podlinkowana w nazwie produktu.

A co Was zachwyciło we wrześniu?