6/28/2019
Carolina Herrera Good Girl Dot Drama Collector Edition
Good Girl Dot Drama to najnowasza odsłona populernego już granatowego bucika. Tym razem jest on czarny, szklany i wyposażony w urocze białe kropki.
Jest to orientalno - kwiatowa kompozycja dla kobiet.
Nuty zapachowe:
nuty głowy: migdał, kawa, bergamotka i cytryna;
nuty serca: jaśmin, tuberoza, irys, róża i kwiat pomarańczy;
nuty podstawy: fasolka tonka, ziarno kakaowca, drzewo sandałowe, wanilia, pralina, cynamon, cedr, drzewo kaszmirowe, paczula i piżmo
Flakon tego uroczego zapachu zaprojektowany został jako ekskluzywny wzór we współpracy z modelką Karlie Kloss. Nową edycję inspirował wzór czarnych i białych kropek – jeden z najwcześniejszych, niezwykle istotnych elementów stylu Carolina Herrera.
Nowy flakon ozdobiono kropkami, chociaż jako ciekawostkę dodam, że groszki obecne były już w pierwszym zapachu: Carolina Herrera by Carolina Herrera (1988) – przebojowym produkcie, który wciąż urzeka miliony ludzi na całym świecie. Kropeczki wesołe i beztroskie, ilustrują także pewność siebie i wyrafinowanie - styl życia propagowany przez markę Carolina Herrera. Jak mawia projektantka: czasem najprostsze rzeczy są najbardziej wyraziste.
Oprócz tego, że wzór w kropki jest ponadczasowy, to wyrażają one wyrafinowanie w sposób swobodny i niesforny.
Charakterystyczna szpilka Good Girl składa się z trzech części: smukły but zdobią kropki, jego spód jest czarny, a wysoki obcas ma kolor złoty. Ten design podkreśla dwoistość orientalno-kwiatowego zapachu, skomponowanego przez Louise Turner. Promienne nuty jaśminu i tuberozy (wzmocnione bergamotką, różą damasceńską, cytryną i lilią) kontrastują z ciemną naturą apetycznych akordów bobu tonka i kakao (podkreślonych wanilią, migdałem, cynamonem i kaszmirem).
Wszystkim fankom słodkości podpowiadam, że jest to zapach dla WAS!
Good Girl nie bawi się w delkatne konwenanse. Jest słodko, elegancko, drzewnie i korzennie.
Co dla mnie jest dziwne na mojej skórze nie czuję wspomnianych cytrusów i białych kwiatów. Chociaż tak sobie myślę, że po aplikacji czuć jakąś dodatkową nutę, która delikatnie tonuje całą waniliową słodycz. To muszą być właśnie te elementy, tak delikatne i nieoczywwiste, że trudno je w pierwszej chwili dokładnie zidentyfikować.
GOOD GIRL DOT DRAMA jest trwała! Kiedy aplikuję ją na skórę przed wieczornym wyjściem jeszcze jest obecna na skórze następnego ranka. Ja jestem zachwycona takim obrotem sytuacji. Ten zapach pochodzi z edycji limitowanej, kolekcjonerskiej. Występuje w pojemności 80 ml i kosztuje 550 zł.
Bohaterką/twarzą tej edycji jest supermodelka i przedsiębiorca – Karlie Kloss. Słynna ambasadorka Good Girl od samego początku istnienia zapachu. Karlie jest idealnym uosobieniem Good Girl Dot Drama: jest błyskotliwa i odważna, nieustraszona i beztroska. Emanuje także tajemniczą aurą. Stała się nowoczesną ikoną. I według mojej oceny idealnie pasuje do tej kampanii.
Jest to orientalno - kwiatowa kompozycja dla kobiet.
Nuty zapachowe:
nuty głowy: migdał, kawa, bergamotka i cytryna;
nuty serca: jaśmin, tuberoza, irys, róża i kwiat pomarańczy;
nuty podstawy: fasolka tonka, ziarno kakaowca, drzewo sandałowe, wanilia, pralina, cynamon, cedr, drzewo kaszmirowe, paczula i piżmo
Flakon tego uroczego zapachu zaprojektowany został jako ekskluzywny wzór we współpracy z modelką Karlie Kloss. Nową edycję inspirował wzór czarnych i białych kropek – jeden z najwcześniejszych, niezwykle istotnych elementów stylu Carolina Herrera.
"Inteligencja i niepokorność mogą sprawić, że staniemy się silne i kobiece. Te cechy są inspirujące. Można być liderką, lecz zachować zarazem swoją kobiecość. Możemy wzbogacić nasze życie dzięki kobiecym atutom. Dla mnie bardzo ważne było wprowadzenie specjalnej edycji, która afirmuje w kobietach tę dwoistość" - wyjaśnia Carolina Herrera de Baez, dyrektor kreatywna zapachów.
Nowy flakon ozdobiono kropkami, chociaż jako ciekawostkę dodam, że groszki obecne były już w pierwszym zapachu: Carolina Herrera by Carolina Herrera (1988) – przebojowym produkcie, który wciąż urzeka miliony ludzi na całym świecie. Kropeczki wesołe i beztroskie, ilustrują także pewność siebie i wyrafinowanie - styl życia propagowany przez markę Carolina Herrera. Jak mawia projektantka: czasem najprostsze rzeczy są najbardziej wyraziste.
Oprócz tego, że wzór w kropki jest ponadczasowy, to wyrażają one wyrafinowanie w sposób swobodny i niesforny.
Charakterystyczna szpilka Good Girl składa się z trzech części: smukły but zdobią kropki, jego spód jest czarny, a wysoki obcas ma kolor złoty. Ten design podkreśla dwoistość orientalno-kwiatowego zapachu, skomponowanego przez Louise Turner. Promienne nuty jaśminu i tuberozy (wzmocnione bergamotką, różą damasceńską, cytryną i lilią) kontrastują z ciemną naturą apetycznych akordów bobu tonka i kakao (podkreślonych wanilią, migdałem, cynamonem i kaszmirem).
Wszystkim fankom słodkości podpowiadam, że jest to zapach dla WAS!
Good Girl nie bawi się w delkatne konwenanse. Jest słodko, elegancko, drzewnie i korzennie.
Co dla mnie jest dziwne na mojej skórze nie czuję wspomnianych cytrusów i białych kwiatów. Chociaż tak sobie myślę, że po aplikacji czuć jakąś dodatkową nutę, która delikatnie tonuje całą waniliową słodycz. To muszą być właśnie te elementy, tak delikatne i nieoczywwiste, że trudno je w pierwszej chwili dokładnie zidentyfikować.
GOOD GIRL DOT DRAMA jest trwała! Kiedy aplikuję ją na skórę przed wieczornym wyjściem jeszcze jest obecna na skórze następnego ranka. Ja jestem zachwycona takim obrotem sytuacji. Ten zapach pochodzi z edycji limitowanej, kolekcjonerskiej. Występuje w pojemności 80 ml i kosztuje 550 zł.
Bohaterką/twarzą tej edycji jest supermodelka i przedsiębiorca – Karlie Kloss. Słynna ambasadorka Good Girl od samego początku istnienia zapachu. Karlie jest idealnym uosobieniem Good Girl Dot Drama: jest błyskotliwa i odważna, nieustraszona i beztroska. Emanuje także tajemniczą aurą. Stała się nowoczesną ikoną. I według mojej oceny idealnie pasuje do tej kampanii.
Należycie do team-u Good Girl?