Od dawna zamierzałam
przedstawić ten temat, ale teraz mam ku temu świetną okazję.
Od wielu już lat
współpracuję sobie z portalem marketingowym STREETCOM Polska.
Najprościej tłumacząc
jest to agencja marketingowa, która stawia na „marketing
szeptany”, czyli przekazywany ustanie. Biorąc udział w kampanii
rekomendujemy dany produkt rodzinie, przyjaciołom, znajomym z pracy
czy sąsiadom.
W pierwszej kolejności
możemy założyć sobie konto w STREETCOM, wypełnić
ankiety, uzupełnić dane osobowe..... no i czekać na nowe kampanie,
o których informacja zawsze pojawia się na naszym mailu. W
zależności od naszych zainteresowań możemy brać udział w
kampanii lub nie.
Ponieważ tematyka
mojego bloga dotyczy strefy BEAUTY, więc nie opisywałam
Wam wcześniejszych kampanii, które dotyczyły produktów mało związanych z blogiem.
Obecna kampania, w której mam
przyjemność brać udział dotyczy promocji drogerii HEBE.
Każda ambasadorka
otrzymała w ramach swojego zadania pakiet ambasadorski, czyli
najogólniej mówiąc wielkie pudło kosmetyków do testowania oraz
pakiet próbek do rozdania znajomym i oczywiście zaproszenia do
dokonania zakupów w wyżej wymienionej drogerii.
W mojej paczce znalazłam:
- Pomarańczowy Peeling do ciała Nacomi
- Maska Kolagenowa pod oczy Purederm
- Keratyna w płynie Prosalon
- Krem z kwasem migdałowym Bandi
- Tusz do rzęs Glam Delux Argan Oil marki P2
- Zapach Mia, Me Mine od Halloween
Do rekomendowania i
rozdania znajomym otrzymałam pakiet 60 próbek przeróżnych
produktów, które są dostępne w drogeriach HEBE. A moje kochane
dziewczyny cieszą się, że mogą sobie wcześniej potestować nowe,
nieznane im kosmetyki.
Po każdej
przeprowadzonej rozmowie mam obowiązek wypełnić raport na stronie
STREETCOM oraz wypełniać zadania ambasadorskie dzięki którym
zbieram punkty, a to znowu daje mi kolejne możliwość w postaci
zaproszeń do kolejnych kampanii.
Zabawa jest bardzo fajna
i jeśli jesteście systematyczni i lubicie rozmawiać o produktach
bądź usługach, polecać znajomym przetestowane rzeczy to
serdecznie zachęcam Was do założenia sobie konta i
wypróbowania takiej formy rekomendacji.
#Streetcom #Ambasadorka
Hebe